Thursday, October 26, 2006

臥虎

香港 d 戲,
通常係星期四上,
今晚我選擇左去睇戲 Relax 下。
今日新上既有幾套,
結果我選左港產片「臥虎」。
其他幾套戲,
「妄想」、「死亡魔法」我驚會嚇死,
「地海傳說」就更加冇乜興趣……
似乎係選無可選,
不過其實我又幾 Buy 呢種題材。

講返套戲,
我覺得有 d 雷聲大雨點小。
開頭係威係勢話有成千個臥底,
結果出場既都唔知有冇五個……

有 d 地方有冇交帶,
例如有一幕話找邊個邊個做証人,
結果呢?
之後就冇再提。

套劇都有 d 笑位既,
d 笑位有 d 都同其他港產片有關。

例如一開頭有人問:
「如果冇甚麼甚麼,邊個肯做臥底呀?」
跟住就有人答:
「梁朝偉 lor」(無間道劇情)

又有一幕,
個黑幫人話:
「信唔信我找日約你去釣魚,然後用石頭打死你丫喇…」(黑社會劇情)

但總括而言,
若果讓我再選,
我唔會睇呢套……

期待下星期上映既死亡筆記下半部。
上半部有些少失望,
希望下半部會有突破啦。

No comments: