Tuesday, November 08, 2005

Working Plan

老闆 A 上個星期五同我傾完之後,
叫我下星期二(即今日)交個 Working Plan 畀佢,
但係昨日又追我交。
其實一早打起左,
不過我公司電腦冇 e-mail account,
唯有返到屋企先 Send。
今朝八點一起身就 Send,
Send 完先整早餐食。

點知下午,
老闆 B 就問我幾時有功課交,
咪 Send Working Plan 出黎 Lor,
冇 Direct Send 畀你之嘛,
駛唔駛追得咁緊。

事後想返,
可能係佢下午見到我講私人電話,
我呢頭一收線,
個頭內線就響喇。





夜晚日文班,
仲有三堂就校內試,
仲有一個月就公開試。
話就話要溫書,
不過無從入手。

唔知係因為去完旅行返黎,
日文放底左三個月;
定係升左班,
個 Gap 大左好多,
好似落後左好多咁。

好似今日做 Listening 練習咁,
有一半聽唔到佢講乜。


不過要抽時間溫書,
又談可容易?
星期一、三上 First Aid,
星期二上日文,
星期五上普通話,
星期六、日要攪定向。

就算星期四好似冇乜野做,
但係要 OT……

No comments: