Thursday, November 10, 2005

自食其力

新工雖然可以返晚點,
不過都有個唔好處,
就係遲出門口就新仙難救。
以往坐的士,
十五分鐘就返到去。
今日遲左出門口,
(其實又係出左門口驚冇鎖門而返轉頭)
坐的士,
成半個鐘先返到去。

記得我早兩日講過,
話老闆想改革。
我入職之前,
公司有兩個 Firmware Engineer,
一早收到風其中一個遞左信。

今早收到大衛同學既 Message,
話個個老闆講「改革」都係得個講字。
點之呢頭收完,
個頭就開始地震。
餘下那個 Firmware Engineer 都炒埋。

原本我已經做晒今個 Week 既野,
結果因為咁樣,
我要跟埋佢既野,
擔子又重了。

等到八、九點,
老闆先有時間同我傾待接手既野,
結果做到成十二點先走。
(破左我係舊公司既紀錄 ><)

要接手既野都幾複雜同難,
可以被我問既人又冇乜。
(Assume 答我那個識答)

換句話說,
幾乎要靠自己,
(好似做 FYP 咁)
不過有難度,
我喜歡。





有人陪我睇 903 頒獎禮同 Twins 演唱會,
想起都開心 ^_^

No comments: