Thursday, November 24, 2005

三個 Tasks

今朝返到公司,
開始著手 KO 手頭上既 Tasks。
做到十二點,
攪掂兩個,
拿過去畀兩個同事試。
結果一個過 Test,
一個炒左。

炒既原因係畀佢 d Variable 名騙左,
「bAVI」我以為係一個 Boolean 既 Variable,
裝住係咪錄緊 AVI。
點之原來係裝住係咪可以錄 AVI。
叫「bEnableAVI」咪好 lor。

最攪笑我問個同事,
點知部機現在係相機 Mode 定 Movie Mode,
佢叫我 Check 下 d IO Pin Return,
那個仲要係轉制,
唔係 Check 一條咁少,
係 Check 四條。

要知係咩 Mode,
應該個 Firmware 成日都要 Check,
下下都 Check IO Pin 咪好費時失事?

結果我看一似 d code,
終於畀我找到個 Variable。

上午 Fail 那個 Task,
一定要攪掂先可以做下一個。
而下一個係手頭上最重要那個。
而 Fail 那個,
其實係 Modify Battery Checking。
如果攪佢唔掂,
我唔可以拿部機出機試。
原本想係日頭拿部機試,
即係我要係五點前攪掂佢,
可惜最後都要六點先攪掂。

結果重要那個 Task 要係室內做 Test。
原本以為要做到十一點,
不過九點半就收得工。
其實八點半就執得野走,
不過老闆又問下進度,
傾傾下就九點幾了。





艾文,
幾時拿桃公主隻 Game?
我爆埋二周目喇。

No comments: