Friday, November 04, 2005

新挑戰

下午同老闆開會,
有三個 Tasks 安排我做。
好似很難的,
但愈難的野我愈有興趣去排戰。
當然,
幾時放棄係另一個話題。

老闆話現在既工作風氣唔係好好,
佢想改革。
我係一個開始,
佢仍然會 Keep 住請人。
Anyway,
佢好似好睇重我,
有 D 壓力 Tim。

這邊廂我工作好似好順利,
那邊廂艾文都找到新工。
恭喜恭喜。
雖然我唔係做左好多野,
但總算有份鋪橋搭路。





夜晚上普通話,
今堂教變調,
其實都唔係好難既,
不過要記 lor。
聽歌填歌詞就係王菲的紅豆,
一如以往,
都係對唔晒既。
係人地勁?
定係我弱呢?
我相信係後者。





細牛買左盒大富翁,
今日相約四虎玩。
可惜我要上堂,
未刻出席。

原本尋求上完堂出席既可能性,
不過一黎我聽朝要早起,
二黎艾文有下場會早走。
睇黎要下次先有得玩喇。

No comments: