Tuesday, November 15, 2005

聖誕派對

今晚上日文,
走個時 Send 左個 Email 畀老闆 C Report,
點知一下唔醒起 cc 埋老闆 A。
夜晚上完堂十一點返到屋企,
開左部電腦。
就收到老闆 A 追 Status 既 Email。
好彩老闆 C check 廿分鐘後就覆我 Email,
仲 cc 埋畀老闆 A。





夜晚收到個 Friend 電話,
話 12 月 24 號晚有個 Party,
問我去唔去。
平安夜我冇節目,
本來都想佢玩下。
問過佢係 Cafe 包場攪,
唔係 Ball、唔係 Bar,
都幾心思思。
不過佢講完個 Selling Point 之後,
我就想打退堂鼓。

開頭問佢有咩人去,
去話 Friends,Friends 既 Friends 咁。
不過最後佢補左句,
已經有十個女仔話去。
咁好明顯醉翁之意不在酒啦,
真係去一班人玩既,
又何需咁 Highlight 呢句呢?

一黎我又冇咁既需要,
二黎佢收三百蚊又好似有 d 貴。
所以我都係想唔去,
留返係屋企好過。





街機出左隻新 Game,
本來我都戒左機鋪打機,
要堡既機都唔點玩。

不過佢真係好吸引,
Card Game 黎,
仲要係三國時代做主題(個名叫三國誌大戰),
不過成十五蚊鋪又好似貴左 d。
容乜易燒晒 d 錢?

1 comment:

Sunny said...

其實我都唔明,點解聖誕節硬係要溝女扯上關係...