Sunday, November 13, 2005

一鑊泡

今日輪到攪定向比賽,
第二年幫培正手做 Course Setter。
因為培正 Technical 既人唔夠,
結果山上幫手放 Points 既人都係我找既班子。
七點鐘係寶馬山集合,
原本想係天后買早餐,
不過大家樂未開,
麥記都未開,
最後係廿四小時營業既點心王買。

上到去,
按排左放 Points 個四位手足出去之後,
我就可以食早餐同等。
之後就忙忙忙,
不斷遊走於終點、Event Center 同起點幫手。
仲辛苦個跑比賽。
朝七晚六,
工時仲耐過返工。

講返個比賽,
真係激死我。
首先係愈做愈多野,
原本係一場學界比賽,
後來變成兩場學界同一日攪,
之後仲加多場色級比賽 Tim,
三合一既比賽,
出發時間係朝早九點半出到下午兩點。
有人話有冇攪錯,
出到兩點咁晚。
不過排出發時間唔係咁易,
成九百幾人近一千人參加。
當然可以同一時間出多幾個,
不過都要考慮做唔做得切,
今次我開五條 Lines(一條 For Late Start),
起終點都做到亂晒龍。
可想而知如果我開盡八條 Lines會有幾亂。


之後就輪到 d 電腦唔聽話,
開頭話三部電腦,
一部負責一個比賽。
結果呢,
用得既得一部……

再黎就係起點,
舊年話我指示得唔清楚,
個起點起得唔好。
今年我畫埋平面圖,
都可以將個起點放錯地方。
不過唔怪得起點個負責人,
因為佢都係被賽事負責人點左姐。

其實成個比賽都亂,
賽事中心、起點同終點都亂,
因為有經驗既人唔夠,
蛇都死啦。

起點冇數出發人數,
終點又收漏野,
成績處理又一鑊泡。
不過要讚讚負責成績既陸先生,
係冇資源既情況之下都仲維持到正常程序。

最激氣係山上面班工作人員,
七點鐘就係上面做野,
起碼四點半先有機會落山(事實上要再晚 d tim)
佢竟然唔安排 Lunch 畀佢地,

唔覺唔覺到四點幾,
仲有幾個未返,
我即刻換衫打算上去找啦。
佢竟然同我講話唔駛咁急。
冇野呀?
仲唔上去等天黑先上呀?

到五點半,
仲有一個冇消息,
拿拿臨上山。
今晚應該六點左右天黑,
仲要冇咩月光,
其實我們自己都有 d 危險。
好彩出發途中,
其中一個仲留係山既兄弟報告話找到佢,
咁都冇咁驚。

No comments: