Saturday, November 05, 2005

新機落地

相比昨日,
昨日係沉悶既一日,
今日係多采多姿既 Weekend。





七點幾就出發上寶馬山,
打算改返 d Tape 既 No,
不過去到先發覺:
一、冇帶剪刀;
二、冇帶新舊 No 對照表。

結果係咁易遊一個圈就落山。





中午約左舊同事食飯,
生還者(轉左同老闆另一公司)似乎有很多怨言,
做得好唔開心咁。
我係咪應該慶幸沉船沉得快?





之後遊旺角買 MP3 機。
原本睇左 iRiver 既 T10 同 T30,
我仲找到一間買 T30 比較便直。
可惜兩隻都冇 1GB 既存貨。
結果買左 Samsung YP-T6Z


十八個月分期,
每個月都只係八十三個二毫二。
而且滿足晒我三個要求:
1. 用筆芯電
2. 1 GB
3. 有 FM

返到屋企,
拿拿聲執好 d MP3 Files,
總共過左二百首落去。
有人問我聽唔聽得晒,
我一日聽唔晒,
但唔駛愁就新碟時洗邊隻碟。
以往要過歌,
就要煩唔要邊首歌黎空返 d 位,
「呢首好似係新既,
個首都好似剛剛抄落去冇耐。」





夜晚 PSP Group 有聚會,
有版友生日。
去旺角一間 Cafe 玩,
十點半玩到三點。

No comments: