Sunday, November 20, 2005

浪費時間

攪一場定向比賽,
事前有好多功夫要做。
單單講 Field,
都有唔少。
首先 Course Setter 要上山視察環境,
然後 Set Courses,
再上山落 Tapes(做記號)。
跟住另一個人(通常係 Controller)上山 Check 有冇錯。
有時驚條 Course Set 太長或太淺,
會找人去試跑。
而試跑呢樣野,
係應該係落 Tapes 同 Check Tapes 之後。


今日我負責去試跑,
原本約我下午上去,
不過想想下,
會唔會天黑都未落到山,
咁就改左十一點半。

其實個朝先 Check Tapes,
其實 Overlap 都唔係大問題,
但為可以 Assume 佢大部份都放對既。

我同阿棟十二點半開始試跑。
去到一號 Point,
d 草密到入唔到,
二號 Point 又係咁。
去到三號 Point,
今次入到喇,
不過唔見條 Tape。
爬返出大路,
收到阿棟電話,
話佢個邊都係咁,
唔係密到入唔到,
就係去到唔見 Tapes。
咁我就話我去多一個睇下,
結果當然都係找唔到。

之後我地會合,
再去多兩個 Points,
都係咁。

打電話畀 Controller,
原來有 D Points 改左,
而且佢現在落緊 Tapes。
(請留意今日應該係 Controller 黎 Check Tapes)

結果就浪費晒我 d 時間,
上山做左 d 有意義既事。





看左一個舊同學的日記,
了解多左他同他的她既事。
因為日記其中一件事情,
我倆意見有分歧。
不過基於我倆性格都係咁硬頸既關係,
我們講完各自既輪點就算,
冇想講講服對方。

他倆既故事,
好似曾相識。
一個識電腦既男仔,
一個唔識電腦既女仔。
男仔出身平常,
係香港讀書。
女仔家境較男仔富裕,
係外國讀書。
女仔心臟有 d 毛病……
(同時醒起一個兩年前既承諾,唔知當事人仲記唔記得)

No comments: