Friday, November 11, 2005

做到野架

又一個星期,
接續昨日既工作,
今日繼續攪 Auto Focus。
依據加拿大老闆 C 既 Suggestions 去改個 Program,
不過好似仲衰 d 咁。
我唯有自己 Chase Code 啦,
三個 .C 既 Files,
每個都三千幾行。
一日之內要了解近萬行既 Codes,
然之後睇返邊度飛去邊度,
有咩 Parameters Pass 左入黎、Pass 左出去。
仲要係 Multi-Thread Programming,
真係好難。
但你唔好睇少我,
我強項係 Problem Solving,
包括 Debuging。
我就係攪得掂。
我找得出點解改完之後會仲衰左,
原來係 Update 唔到 Stata Machine。
找得到問題所在,
下一步就係解決佢。
雖則放工都 Solve 唔晒,
但起碼我踢到個 State Machine 識行識走。

雖然都仲有少少問題,
不過都叫有進展。
Send 左個 E-mail 畀老闆 C,
睇下佢有咩 Feed back。
當然,
我唔係單問佢拿料,
我自己都有做到功課。





中午約左舊公司舊同事食午飯。
去到第一句就問我穿得咁輕鬆,
舊公司要恤衫西褲,
現在我可以 T-恤運動褲。

佢地仲話我看似開心左,
可能因為呢份工好過舊個份啦,
又或者係蜜月期未過,
又或者係呢份真係興趣。





呢個世界真係細,
今日老闆見既那個客,
竟然係我網友。

1 comment:

Anonymous said...

閣下對program 果然別具天份
厲害厲害, 佩服佩服

你早前仲話我唔輸得
你咪一樣....-_-