Thursday, November 03, 2005

鎖匙

昨日被老闆罵我返得遲,
佢話十點係最後返工時間,
唔係十點係正常返工時間,
然後再正負半個鐘。
即係以後要早返少少返,
不過對我起身時間冇影響,
因為我都係七點起身。





原本今日去做 Gym,
不過大頭蝦唔記得帶鎖匙,
要返左屋企先。
咁返到屋企食完飯,
Alex 又冇打畀我 wor,
咁就直情偷懶唔去。

講返鎖匙,
其實都唔係完全唔記得既,
只係我拿唔到鎖匙咁解。
當我關了木門,
想拿鎖匙出黎鎖鐵閘既時候,
我先發覺我條鎖匙仲係廳。
不過,
木門已經鎖埋了。

我成日都話,
如果放條木門鎖匙係鞋櫃,
咁就唔會有咁既情況發生。
次次我都係關了木門,
準備鎖鐵閘時就會發現冇帶鎖匙,
如果有條木門鎖匙係鞋櫃,
咁我就可以開返木門入去會鎖匙,
係咪好提議呢?





終左新工第一份糧,
不過點解係支票黎既?
好麻煩喔。

No comments: