Sunday, November 27, 2005

初戰

今日又有得跑定向,
色級賽既第二場‧
不過因為第一場我幫手攪,
所以呢場先係我第一場跑既色色級。
因為同學界一齊攪,
所以都出得幾晚下。
十一點五十幾分先出發,
呢個時間其實幾麻煩,
一早起左身,
返崇拜又好似唔係幾夠時間,
十點半開始,
詩都未唱完就走。

結果我選擇左去打機,
八點半去到機鋪,
未開晒門,
閘落左大大半。
咁介起門口等啦,
一開閘入去,
咦?咁多人打緊機既?


Anyway,
十一點到離開機鋪,
行去歐化個邊坐 215x。
係車上埋換埋我件青蛙戰衣,
一落車就係公園門口,
一路行入去賽事中心,
都見到有賽員比賽中,
對尾 Point 個 Flow 都有一定預測。

去到賽事中心,
拿了號碼布,
換埋對釘鞋,
就行上起點,
一路都以為會遲到,
點知剛剛好。

今次條 Course 長 5 公里唔夠,
冠軍跑一個鐘,
我用九十分鐘。
以我幾個月冇操既體能,
同埋有傷在身,
結果可以接受。





隻腳好痛 ><
話說上個星期踢波,
被人踩左一腳,
成個仆係到,
弄損了膝蓋。
本來都結了召,
不過昨日係屋企撞到書抬,
成塊召起左,
d 血係咁流。
隻腳伸直同屈都痛痛 ><

No comments: