Saturday, November 12, 2005

Programming 比賽

一個 Weekend,
兩個比賽。
先黎星期六既 OI 初賽,
再黎星期日既定向比賽。
兩個比賽我都冇得參加,
要做工作人員。

唔參加得 OI,
因為我超晒齡。
OI 係中學生既比賽,
我呢 D 老餅,
當然冇得參加比賽啦。

以往我都可以幫下手出題目,
不過江山代有人才出。
我都開始跟唔上進度了。

讀 Undergrad 時,
都有 ACM 比賽(大學生既 Programming 比賽),
Keep 住有 Training 都還好 d。

入到社會做野之後,
雖然我都仲係寫 Program 為生,
但係工作上既 Programming,
同比賽既 Programming 係兩碼子既事。

比賽常用既甚麼 BFS、DFS、DP 等等,
工作需要用到既次數近乎零。
比賽可能只係幾個鐘寫幾百行 Code,
但工作上既可能係要做成個月,
寫近萬行 Code。

比賽既 Test Input 係 Bounded,
但係工作既 Programe 既 Unlimited 既。

比賽之後,
我們會改卷,
之後一齊去飲茶。
我發覺我同新生代既 Trainers 開始有代溝。
佢地入到 U,
好多時都可以去外國玩地區性既 ACM 比賽,
我那個年代邊有丫。

我記得我畢業之後,
Department 先開始贊助我 d 師弟去地區性既 ACM 比賽。
我在學個三年,
玩香港 Local 既 ACM,
一年第二,
一年第一。(雖則我唔係直接參與)
有成績出先得到贊助。

可惜,
我個系既 ACM Team 開始青黃不接。
聽我師弟(都係 HKOI Trainer)講,
可能下年開始唔再有贊助了。

班新生代係食飯時係咁講 ACM 既野,
我又點插到嘴丫。





夜晚去睇「猛龍」,
本來想睇「狙殺狗仔隊」。
不過得旺角有(我個時係尖沙咀)。

睇完套戲,
好似睇緊日本英雄特攝片咁。
五個一隊既 Team。
最慘係 5 vs 5,
再加埋其他人,
主線都成 10 幾 20 人,
攪到我都亂晒,
究竟呢個叫咩名?
係美國國際刑警定韓國國際刑警呢?
那個又叫咩名?
……

No comments: