Tuesday, November 29, 2005

又過一關

好忙好忙,
點解咁忙?
但又忙得咁開心?





今晚返日文,
係公司走個時都已經差不多八點,
入到課室八點半。
老師如常授課,
同學仔如果抄 Notes。
個課室好平靜,
唔通係暴風雨前夕?

上到九點,
老師派卷,
我知死刑到。
一接到份卷,
一睇……

嘩!
不得了,
歷史性新低,
但又夠及格。

剛剛好五十一分,
不過唔知係咪老師有意係短文畀多兩分我先及格。
Anyway,
過左海就神仙,
唔理得咁多。

Break 完繼續上堂。
老師問我幾點起身?
我話九點,
全場嘩然。
老師再問一起身做咩?
我話食早飯,
全場再嘩然。

點解?
點解一起身唔可以食早飯先,
食完先流洗沖涼?
點解一定要去左洗手間先?

No comments: