Monday, November 21, 2005

怒喝

聽日朝公司要開例會,
老闆叫我地要 Well Prepare,
咁就要整理。
今日老闆 A 有個新 Algorithm,
問我聽日開會有野睇未,
結果我就開 Turbo 砌埋佢,
七點前又攪掂,
呵。





聽晚要考日文,
所以今晚冇上 First Aid,
返左屋企溫書。
當我食完飯,
準備溫書之際,
工人話要執我間房。
我笑笑口叫佢唔駛執,
佢就唔理繼續執。

睇住佢攪亂晒我書櫃 d 排名,
將我 d 富紀念會值既物品
(如第一次出 Business Trip 拿返黎既外國報紙)
當垃圾咁丟,
我就忍無可忍。

開頭我好聲好氣同佢講唔駛執,
佢理都唔理。
真係唔發火當我病貓,
我大大聲喝佢。
喝到第三次,
佢終於放棄離開我房。

不過就難為我要將間房還原。
咁又浪費左我成個鐘。
結果得返好少時間溫書,
溫左一陣,
覺得好眼訓,
就去訓覺了。

No comments: