Wednesday, November 02, 2005

不思議

有時 d 不思議事件,
只係 d 人未找到原因,
有時知道左原因,
就會覺得好攪笑。

例如我有個 Friend,
屋企部電視成日無端端開左,
有時又會睇睇下自己轉台。
你地估下咩原因?

原來係隔離屋用同一個牌子電視機,
兩個單位又好近,
窗口對窗口,
電視放係窗口隔離。
咁遙控器 d signal……





有件事好奇怪。
咁你 Login 一個 Ftp,
一個 Login 一個 Connection,
一 Logout 減返一個 Connection 好正常丫。
奇就奇在唔係咁樣。

我部電腦唔係長開,
有 d 有人要 Upload d files 上黎,
我會開住部機。
係公司 Remote 睇下 Connection 完未。
有一次,
開左部機三日,
都未 Upload 完。
Upload 咩 Upload 咁耐呀?
問佢啦,
佢又話第一日已經 Upload 完。
但係我電腦睇,
仍然係見到兩個 Connection 冇走。

以後我發現,
每一次佢 Login,
係會 Create 三個 Connections,
而 Logout,
只會減返一個 Connection。

但係,
如果佢 Login -> Logout -> 再 Login -> 又 Logout,
咁會有幾多個 Connections 呢?
係「兩個」。
條數點計?
我未想到。

No comments: