Monday, November 14, 2005

後遺症

又到星期一,
工作週期之始。
不過昨日體力嚴重透支,
成朝都冇神冇氣。

夜晚上 First-Aid,
遞高集腳畀個 Friend 紮腳踝出血,
紮紮下我腳抽筋 Tim,
痛到我丫……





昨日個比賽仲未 Close 得 File,
今日總會打黎話有 D 對講機唔見,
問有冇 d 仲係我度。
我梗係叫佢找返 Organizer 啦,
點知係 Organizer 叫佢打畀我。
嘩!又關我事呀……






早兩日個日記有新朋友仔留言,
睇內容就一早知邊個,
不過睇名又估唔到。
都係求證下先。





無無聊聊睇人地 d 日記,
係 Solomon 那個發現左個 Rate my life 既 QUIZ。
我又走佢做下,
D 英文好深要查字典。
Result 出黎又好似幾高分咁 Wor。

This Is My Life, Rated
Life: 7.5
Mind: 7.1
Body: 8.6
Spirit: 6.5
Friends/Family: 5
Love: 7.7
Finance: 7.1
Take the Rate My Life Quiz

No comments: