Thursday, November 17, 2005

「先生你好」

「先生你好」
「先生早晨」
「先生食飯喇」

變左人地口中既「先生」,
有 d 唔係好慣 tim。
昨晚放工一返到屋企,
就有個人走埋黎執住我隻手,
叫聲「先生你好」。
之後左一句「先生」,
右一句「先生」……





直情上晒癮,
今晚又去左打三國誌大戰。
幾乎同昨日一樣,
三個 Friend 輪打一部機,

昨日貼左個規矩出黎,
話每人只限打兩鋪。
今日再去,
已經唔見左呢句。

所以同其他機鋪一樣,
檯面一條條五蚊銀。





上個星期日個比賽又有鑊爆,
不過到現在我都未知咩事。
負責成績那個打去留言信箱只係叫我覆電話畀佢,
又唔講咩事。

留言信箱唔係咁用架,
「我電話係 XXXX-XXXX,請覆。」
我有來電顯示就已經知啦,
駛鬼你講。

應該留低咩事丫麻,
我覆前又可以做定功課先。

No comments: