Monday, November 07, 2005

話一就一

有樣野唔記得講,
發生係上星期六晚。
話說我將地圖交既賽事 Controller,
(簡單 d 講就當係我上司啦)

佢問我 d 野畀左佢,
有冇留底。
我話冇所謂,
必要時咪係公司 Print 過 lor。
跟住佢就話:
「乜你咁大年紀架喇?」

要返工姐,
有幾大年紀呀?
又唔係退休……





夜晚去上 First Aid,
一個星期上兩晚。
七點係奧運大樓上,
但係我今晚七點先係觀塘上到車,
去到已經七點四了……

同幾年前上紅十字會個 Course 一樣(今次係聖約翰攪既),
三個鐘既 Couse,
同半係講理論,
後半係教包紮。

包紮都講得幾快,
以往第一堂都係教兩個:
大手掛同三角手掛。
今堂就教埋包頭。

其實我考左牌,
不過夠期 Review。
上一個 Full Day Review Course 加考試就得,
不過今次個 Full Course 仲便宜過 Review Course。
上完一堂個感覺係:
上次 d 野仲未忘記晒。


上完堂,
坐車去到西隧口就落車,
然後步行返屋企。

我份人話一就一,
縱然明知佢地三個唔會真係係西隧口等我,
我講得出就做得到。

1 comment:

Sunny said...

西隧口, 絕對係一個好地方, 下次實等你!!!