Friday, November 25, 2005

破紀錄

自從六月去完旅行返黎,
個 BeJeweled 個最高分紀錄被人破左之後,
我就不停咁挑戰。
雖則人地只係用左一個星期時間就破左我舊紀綠,
但係佢係幾乎成日不停咁玩,
我只係得閒玩一兩鋪,
拉返黎計,
差唔多掛。

我現在既分已經突破左三百萬分,
係 3176750 分。
比舊紀錄 2884000 分高左達三十萬。
呵呵呵





夜晚上普通話,
終於教到兒化音喇。
呢堂亦都係普通話初班既尾二個堂,
上埋下個星期就完喇。

唔講唔覺,
原來日文同普通話係同一個星期完。
日文就隔一個星期可以上新班,
(如果考試及格的話……)
普通話就好似一月。

落堂之前,
照例係聽歌寫歌詞。
我亦照舊錯一個。
今次衰錯左係「秘密」呢個詞語手上,
我幾時先可以滿分呢?

上完堂,
去左公和堂食晚餐。
本來想叫送食飯,
點知個廚師剛剛走左,
結果要食碟頭飯。
我叫左「神秘豬頸肉飯」,
呢個飯最神秘既地方,
就係我食晒都發覺唔到邊度神秘……

No comments: