Wednesday, November 09, 2005

過版

昨日對我黎講係一個大日子,
就係我 Master 既 畢業禮。
雖然張證書同 Transcript 一早拿左,
今日都只係一個儀式,
但感覺上就好似去到人生既新一頁。
不過都有遺憾,
有就係有兩個人參加唔到我畢業禮。
一個係好遠好遠忙緊佢既學業,
另一個係去得更遠既爸爸。
將心彼己,
我打算四年後要去美國一次。

講返畢業禮,
中大同科大都幾唔同,
中大係一日過所有系科一齊畢業,
而且係一日行上次畢業禮。
上午係全校一齊既學院畢業,
下午係分四書院既書院畢業。

至於科大,
則分三日下午。
今日係工學院,
明日同後日係其他學院。

飛就每人得兩張,
所以都唔可以請好多人黎。
原本想叫 Edmond 幫我帶媽媽去科大,
不過黎到佢又冇飛入場,
所以都係我自己帶返。
家姐姐父黎到之後都唔夠飛,
結果家姐入場,
姐父走。

被張通告騙左,
又話唔好有 Personal Belongings,
冇地方寄存。
(結果係有既)

結果我好重既手提袋,
(有部單鏡反光數碼相機係入面)
同我同學個背囊,
就畀左我媽同大肚既家姐拿。
知道有寄存,
我一定唔會咁做。

兩個鐘既典禮,
除兩段講話(校長同畢業生代表),
就係每個人走台一次,
恭一個恭,
落返台,
等宣佈正式獲 Degree,
戴四方帽,
下一批。

等待係最辛苦既,
等左個幾鐘先到我上台……


完左之後,
影下相,
就歸家了。

No comments: