Sunday, November 06, 2005

有冇地址?

相比於昨日,
今日比較悶,
而且好激氣。

原本夜晚打算出去買耳筒和睇戲,
叫埋媽媽。
咁佢話佢探完 Uncle 先,
跟住坐車落去睇戲。
問我幾點開場,
我答佢七點二十分。

但探到咁上下,
Uncle 有其他親戚到,
沒有咁快走得住。
唔睇咪唔睇 lor,
冇乜所謂。
咁媽媽話落去買飛先。
落到去剛剛七點二十分,
媽媽話睇下幾點開場先。
(咪一早話左開七點二十分 lor)

之後仲攪笑,
打電話畀 Auntie,
話套戲開七點二十分,
問佢趕唔趕到落黎。
(嘩!龍珠既瞬間轉移咩?
話到就到)

之後我話過朗豪坊睇睇會唔會八點有啦。
行到去,
收到媽媽電話。
話 Auntie 個親戚想同我地一齊食飯 Wor。

「邊度食?」

「XXX 大酒樓。」(留意係叫唔出個名架)

「係邊?」

「附近。」

「地址呢?」

「彌敦道。」

「彌敦道好長 wor,畀個地址黎。」

「都話附近 lor。」

「……」

食完飯,
結果都有睇戲。
睇黑俠梭羅。
唔知係咪要求高左呢,
我就覺得唔係幾好睇喇。

No comments: