Sunday, April 08, 2007

田夫仔打 Wargame

今朝又係晨咁早起身,
因為有戶外活動。
不過唔係野外定向,
而係去打 Wargame。

今次地點係田夫仔,
即係大棠再入。
架車一入大棠定向圖範圍內,
我就開始背圖,
邊到有小路上山,
邊度植物唔密等等。

終於到場地,
今日打 Game 既,
可以話識,
又可以話唔識。
大部份都係打三國識既機友,
然後係機友既 Friend 咁。

好大部份都係第一次打,
所以(包括我)都係雞手鴨腳。

初學者既毛病也可於我們身上看到。
例如第一場打遭遇戰,
一開始大家搵 Cover,
然後死都不動,
等人過黎被自己射,
Well……

最後兩場最好玩,
兩場都係人多對人少;
公司槍對私家槍;
冇乜經驗對有經驗。

我地先守,
守左都大半時間,
結果都係被人搶到旗。
有一段被兩三個圍,
佢地 d 子彈就好似落雨咁黎……

第二場換轉我地攻,
又係被屈機。
對面有兩三支狙擊槍,
射程大約係佢地既防守區至我地既起點,
ER……

Anyway,
雖然兩場都輸,
但好好玩。
我似乎愈來愈喜歡呢種運動。

No comments: