Sunday, April 15, 2007

敗家仔

今日係一年一度既體育節接力賽,
原本打算重組當年 H16 Team,
結果都係唔成事,
今年拍阿斌同阿棟。
約左八點係荃灣等,
八點三打畀阿迪,
佢竟然仲係屋企,
佢話佢係第三棒,
唔駛咁早 Wor,
真係激死。

今年賽區係石龍拱,
一個由馬路行入去要好耐既賽區。
我地以「正常人」既步速,
都要行成個鐘先到。
當然啦,
以「正常人」既步速,
我已經行到死咁……

今次賽程唔係好長,
每棒只係 2.4 or 2.5KM,
我跑第一棒,
基本上冇犯大錯,
但係 D 小錯同埋唔夠體能損失既時間,
就令我用了二十六分鐘,
好似係尾唔知幾多隊返黎。

係我既隊友力挽狂瀾下,
竟然都仲有得爭獎牌。
可惜既係,
結果都係以一分鐘之差,
屈居第四。

上次 APOC 第十一,
今次第四,
兩次都係我拖累隊友,
感覺真不好受……




賽後,
返屋企沖過涼,
又要返公司搏殺……

No comments: