Tuesday, April 17, 2007

雪上加霜

呢排好 Down,
甚至係好 Depressed,
因為 Project 一拖再拖,
甚至好似做唔到咁,
係我能力所限?
定係其他原因呢?

今日直情係雪上加霜,
話說又夠鐘交 Demo。
每次到交 Demo,
件 Demo Unit 總是出亂子,
呢點都見慣不怪。
今次有過之而無不及,
出亂子既,
唔止係件 Demo Unit,
連電腦都神埋……

今朝返到公司,
一開機冇耐就 Reboot,
之後唔係 Reboot 就 Blue Screen,
找過 Anti Virus Check,
中左勁多 Virus,
Detect 到又清唔到。
到咁好彩有一次半次冇 Hang 機,
做做下野又十幾個 Error Message Pop 出黎,
結果我都係 Backup 晒 d Data,
之後係舊同事部機到做。
就係咁,
折騰左大半日,
Demo 唔駛講就做唔晒啦,
就算加班到兩點幾三點,
依然有段距離。

作為一個基督徒,
遇到困難,
好自然會祈禱求幫助。
我相信祂會幫我,
我相信祂會有最好既安排。
但係,
我真係唔知佢想我點……

No comments: