Saturday, April 21, 2007

CD 包裝

昨晚去左買 CD 聽,
買左三隻:
張繼聰既 Kidult、
孫燕姿既逆光、
麥俊龍既 Chapel Of Dawn - Chapter One。

都係鍾意講包裝。
三隻都係長形既,
即係比 CD 盒長。
Kidult 基本上大約同 DVD 盒大細相約,
外面個層係一個套,
上下開口。
裝 CD 既係普通膠盒。

逆光基本上也是大約同 DVD 盒大細相約,
裝 CD 個底係膠,
面頭係紙,
好似書咁打開。
之後再包多層書柞上去。

至於 Chapel Of Dawn,
我會以麻煩黎形容。
長度比一般 DVD 盒長好多,
就算我平放,
都放唔人我個 CD 櫃。
為左將佢放入櫃,
結果我要拆掉其中一塊板……

最外層係一個好似百力茲咁既紙盒,
上部打開後,
就有膠 CD 盒同書仔。

返到屋企過 D 砍落 IPOD,
第一次試用 AAC Format,
d 人話 AAC 音質好過 MP3,
我係聽唔出既,
XDDDDDDDDDD

係拆層板安置新 CD 時,
我發覺半年前買個隻平井堅仲未轉 Format,
兩隻日文集錦碟既 MP3 File 都係就咁放左係「待處理」資料夾,
未打返 d 歌名資料落去……

No comments: