Friday, April 27, 2007

打埋呢鋪

今日原本打算落紅磡睇交流賽,
不過離開公司個時都成七點幾八點,
結果去搵觀塘班機友食飯,
食完都好夜,
所以冇去紅磡。

點解食到咁夜?
咪一個字:「等」 Lor。
話說有個人應該係屋企食左飯先出黎,
咁當大伙兒話去食飯既時候,
佢又話去。
但係當時佢仲打緊機,
話打埋呢鋪先。

有 d 話去拿位先,
咁冇理由全部行晒架麻,
咁我就留低等佢。
不過見佢輸左又唔忿氣,
又入錢再打過,
我就知道,
我中伏了……

結果食完咁夜,
留返係觀塘練兵算數。
近排狀態麻麻,
今日打左成廿鋪,
好似只係贏四五鋪,
咁既狀態,
點去打比賽呀?

Anyway,
比賽就報左,
五月一日下午係觀塘打,
希望到時可以 Tune 返好個人既狀態,
打返場好既比賽。

比賽我唔介意輸,
唔好打得難睇,
輸得難睇,
咁我就心滿意足了……

No comments: