Monday, April 30, 2007

日本上網

今日某人問我酒店那兒有冇電腦用,
我一路都以為有,
我上網一 Search,
原來真係冇。

我想我係記錯東橫 Inn,
因前一直都係打算訂呢間,
不過後黎改左訂第二間,
又冇再 Check 返呢 d 資料……

Anyway,
房內有 Wireless,
但係就冇 Public Computer。
酒店網頁話,
如果要上網,
可以去附近 Internet Cafe。
其實都有幾個解決辦法既,
一就係用我部 PDA Wireless 上網,
不過咁樣做其實都幾慢,
蝸牛咁既速度,
睇下氣接唔接受到啦。

方法二,
就係事主帶部 Notebook 去,
但事主話重,
唔想拿。

方法三,
就係我惜/買部 Notebook,
拿過去用。
不過同方法二一樣,
事主話重,
唔想我拿。

咁可能最後既解決方法就如酒店網頁所說,
去酒店附近的 Internet Cafe。

收費方面,
上網 Check 過,
大約 $20-$30 一個鐘,
唔算太費。

No comments: