Monday, April 09, 2007

開口中

今日,
又要返工,
仲要上大陸。
朝早八點幾就畀個客打黎嘈醒,
問我地去到邊,
我都唔係上去……

其實今日有兩處地方要去,
第一係去個客廠,
不過因為只係同 Hardware 有關,
所以唔駛我上去。

下午就要上個供應商那兒,
因為有 d Function 用唔到,
要搵佢 Solve。

Anyway,
約四點半上水等,
執野走既時候,
發覺現家好麻煩。
首先我個位係廿五樓,
而廿五樓得一條鎖匙,
反而廿七樓既鎖匙就全世界都有。

返黎既時候,
我去開廿七樓既門拿鎖匙,
然後去開廿七樓既門。
走既時候,
我鎖完廿五樓既門,
要上廿七樓還鎖匙。
係鎖返廿七樓既時候,
我想,
如果拿漏野既話,
咪會好麻煩好豬 lor。

結果,
當我行到地鐵站既時候,
我就發覺我拿漏野了,
平時又唔見會開口中,
激死……

No comments: