Wednesday, April 18, 2007

準備

話說個客要做某一樣野,
咁一開始 Study 既時候,
已經同佢講得既機會率唔大,
但佢就叫我唔好講唔得,
結果就試呀試呀試,
攪到個 Project Delay 又 Delay。
係咁話做唔到佢想做既效果……

今日又黎睇 Demo,
仲帶左個新請既「Software Engineer」黎,
睇 Demo 之餘,
仲諸多問題,
攪到我好唔耐煩。

Well,
回答客人既查詢,
理應係我份內事。
不過唔該做左功課先問丫。

例如佢問我 1G Card 係唔同既 Quality 可以錄到幾長 Movie,
我係個幾兩個月之前,
已經 Send 左份 Report 出黎,
詳細列明唔同既 Setting,
25MB Memory 同 1G Memory 各可錄到幾長,
仲附上 Demo Movie,
佢地仲係跟據呢 d Data,
選擇咩 Quality 用咩 Setting。
雖則你係新黎既,
係咪應該內部溝通左先呢?
結果我好不客氣咁回應佢,
「我做左 Report,Send 左出黎喇 Wor。你自己睇返啦……」

之後佢問個 d 問題,
連佢同事,
即係唔熟 Engineering 既 Designer 都答到。

我日記既結論係:
攤大手板拿料好似容易,
但唔該做左功課先,
有 d 準備先問……

No comments: