Wednesday, April 04, 2007

搬竇

原本話下午 D 裝修工人先黎裝冷氣,
我有成個上午既時間可以執野同埋搬落樓下。
不過,
當我今朝返到公司既時候,
D 裝修工人已經開緊工。

結果就裙拉褲甩咁執野。
拿個袋,
執晒 D 野入去,
放上手推車。
推落樓下。

落到樓下,
又要將 D 野拆晒出黎。
執好個位,
都已經成點幾兩點。

食完飯返黎,
又要 Setup 返部電腦。
將 d 電線由桌上拉落桌下,
駁 Network 等等。
攪掂既時候,
都成五點幾六點。

個客又兩點幾打黎催,
又問我做乜唔覆佢 E-mail。
大佬呀,
我 Setup 好部電腦都成五點幾啦,
我點係五點幾之前 Send 到 E-mail 呀?
真係激死晒。

Anyway,
雖然好亂,
但總算有個工作間。
空間比以前樓上闊落少少,
不過放多左好多野:
兩個機箱(一部係舊同事既,我有時要用佢部腦 d 野)、
兩套 Keyboard 同 Mouse、
一個 Mon(兩部電腦 Share)、
一個電視機(某個 Project 用到)、
一個 Power Supply、
一 d Project 既硬件、
文件、
電話(我終於有直線電話 Number 喇,Wakaka)。

擺左咁多野,
究竟係多左空間定少左空間呢?
兩睇啦……

No comments: