Wednesday, April 25, 2007

竟然唔駛 OT?

今日收到電話:
「係邊呀?」
「打緊機……」
「唔駛 OT 咩?」
係 Wor,點解唔駛 OT 呢?

畀個客激死,
話說今朝打電話黎,
話部機有「新」問題,
叫我 Check Check 云云。
十二點再打黎,
話因為落緊 Line,
所以四點半前要有 Action Plan……

開頭話 10% 機有事,
問多兩問,
有事個 10% 機試多一百次都唔再有事……
亦即係話,
冇事個 90% 機可能只係咁好彩冇事,
遲 d 都可能有事。

其實呢個 Project 我地係接手攪既,
所以好想知係咪我攪到出事。
問多兩問,
佢話以前 D Code 都試過。
真係被佢激死,
四個幾都唔講有咁既暗病,
落緊 Line 先黎話我知係「新」問題……

開頭佢仲想叫我即刻上大陸廠 Tim Ar,
我推左話上唔上都一樣……

對個問題冇一個確實既解決方法,
只有一個猜想。
最大問題係,
因為 Hit Rate 低,
又唔確定有 d 機一定唔得,
我改左 Code 都唔能夠 Prove 到係咪真係 Solve 到。
Anyway,
我左畀佢知,
佢又受 Wor……

No comments: