Wednesday, September 27, 2006

冇畫面

星期六就係 Deadline 喇,
但係宴會上播既 DVD 就仲未攪掂。
段片船長已經整好,
係差在燒出黎唔得。

話說段片係 Render 做 Avi,
咁我那個買 DVD-RW 送既那個 Nero Burn Version 唔識將佢燒做 DVD 碟。
要求我事先轉左做 DVD Video Format 先,
結果就上網找找找啦,
好彩讓我找到個 Freeware,
不單可以轉做 DVD Video Format 先,
仲可以直接燒埋。

之但係,
個 Software 真係好慢好慢。
單單係轉 Format 個 Part,
已經攪左我九個字。
佢個 Interface 又唔係咁好,
結果我按錯制又轉多次。
前前後後咁就個半鐘,
之後再燒黎試。

如果燒完第一次試就得既話,
之前個個半鐘都叫用得值得。
可惜既係,
出現左一 d 狀況。

唔係 Play 唔到,
好正常咁 Play 到。
不過呢,
個 Resolution 就唔係好 Match 喇。

最底個行字幕 Cut 左一半,
最尾個段最右面個 d 字每行又冇左個字。

咁我試下轉下 Player d Setting 啦,
攪攪下連電視都冇畫面出。

攪到五點,
終於攪到個電視有返畫面。
但係隻碟都仲係未得……

No comments: