Wednesday, September 13, 2006

一堆笑話

以前睇過個笑話,
話說老夫子企係跳街中心,
舉頭望天,
若干時時間之後,
就聚集左一大班人舉頭望天,
但望 d 乜呢?
冇人知。

早兩日坐小巴,
因為冇散紙既關係,
我又唔想落車先等佢慢慢找畀我,
結果我一上車就畀錢。

之後我就發覺,
陸陸續續有人開袋找銀包,
然後走出去畀錢。
估唔到我都開創先河,
帶領潮流,
哈XDDDDDD





又要我做野,
又唔畀 Resources 我。
連拿 Softcopy 都要我自己問總會拿,
之前講好既 Location 又一個唔該轉埋。
攪到之前 D 預備白費晒,
又要由頭黎過,
時間又得返兩個月,
真係畀佢玩死。





結果白禮義又找唔到拍檔,
同劉 Sir 一組。
結果二選一,
一係跑到我死,
一係佢 No Show……

No comments: