Tuesday, September 12, 2006

群星拱照

今日某大人物問左個好有趣既問題:
「A 用緊邊個 Driver?
B 個 Driver 定 C 個 Driver?」

我冇黎好氣咁答佢:
「A 係用緊 A 自己個 Driver……」

然後佢恍然大悟,
好似發現新大陸咁同隔離個同事講:
「原來 A 係有 Driver 架……」

我就黎被個大人物激死,
好似做緊群星拱照咁,
執好晒個果盤畀佢慢慢食。

Spec 又唔睇,
係咁問 d 基本問題,
但係 Spec 已經清清楚楚咁寫好晒,
唉……

結果佢幫手,
仲慘過自己做埋。

昨日仲攪笑,
問我 Function A 同 Function B 有乜分別。
點解 Function A 做到而 Function B 做唔到,
實情係 Function A 會 Call Function B 同做一 d 其他既野,
而個「一 d 其他既野」係佢叫我同事加落去既,
咁即係點呢?
考我反應呀?

定係想 Check 下我係唔係位?





今日閱報有一單新聞,
標題係:
「年薪 72萬 加送認股權,
Google 高薪聘 24歲港大生。」

呢位細我兩年既港大生,
我係識既,
佢係我當年去土耳其比賽的其中一位隊友。

Well,
每人際遇唔同既,
我始終覺得我係長線增長股 XDDDDD

No comments: