Tuesday, September 05, 2006

長線投資

買股票有分長線同短線。
長線既,
可能 Keep 隻股三五七年,
之後先放。
例如匯豐控股,
03 年 1 月時大約係 90 元 1 股,
3 年之後已經係 120 元樓上了,
上升了三成三。

玩短線既,
可能一個星期就會放。
更短既,
甚至可能即日會放。
如果,
你可以捕捉每一個升幅,
當然短線既利潤會很高;
但相反的話,
長線持有優質股的話,
也是一個不錯的選擇。

工作亦如是,
有人話「魚唔過塘唔肥」,
有人會不斷轉職,
以求每次多少少人工。

我唔同意呢個做法,
或者咁講,
我求既係 Career 而唔係一份 Job。
我希望係對份工有感情,
亦係長線既投資。

是故我第一份工做左三年,
第二份工亦準備長做。
係薪水同開心當中,
我會樂於選後者,
當然兩者都有還還好。

雖然現在人工唔高,
又要加班,
不過我做得開心,
咁已經賺返晒啦!

No comments: