Saturday, September 23, 2006

萬世歌王

成日都撞 Event,
今晚又撞。

pc 定向會個班約今晚食飯,
仲好似話同某人慶祝生日 tim。
不過呢,
我就因為約左人睇詹瑞文,
所以去唔到。
(事後聽講今晚好齊人)

講返詹瑞文,
其實我好鍾意睇呢 d 表演。
棟篤笑呀,歌劇呀,舞台劇呀我都好鍾意。
其實管弦樂呀個 d 我都鍾意聽,
不過呢個就要有精神先聽得,
如果唔係好易會訓著。

又講返詹瑞文,
今次係重演萬世歌王。
下兩個星期就會睇男人之虎。
男人之虎其實舊年應該睇左,
個時係約艾文去睇,
碰巧當時我同佢都失業。
點知叫佢買飛買到我同佢都找到工,
套野做完都未有。

今次重演,
又碰巧有人得閒陪我睇,
即刻去撲飛。

場 Show 真係好正,
好好笑之餘,
又有 Message 帶出黎。

睇完咁好睇既一場 Show,
正場戲先上演。
就係極速傳說。

灣仔->旺角->沙田第一城->旺角
全程只用了六十分鐘,
其中約二十分鐘係用於行路同等車,
可見 d 車係開得幾快!

再加上彌敦道近窩打老道爆水管,
三線變兩線,
架小巴左穿右插。
大衛同學曾經話過,
佢係美國旅行個時坐某某人架車,
話佢駕駛得太狼,
今晚加小巴,
比佢仲狼!

之後旺角轉巴士,
可能之前塞車,
所以要追返 d 時間,
所以又係咁飛車。

回程小巴就更加唔駛講啦!

No comments: