Thursday, September 14, 2006

萬能打雜

做緊部 AV Grade 既野,
如果播 30 Frame/Sec,
理應人眼睇得好詳順。
但係現在睇,
好明顯係跳跳下既。

用 Program Code Check,
結果量度到係約 15 Frame/Sec。
結果花左幾日去研究點解會咁。

結果發現,
因為現在用個啦 Chips 係小型版本,
得四十條 Pin,
結果有 d Function Share 一條 Pin,
你要 Program 佢個條 Pin 係咩 Function,
其中一條係做 Sync 既。
Sync 有兩個,
一個係 Vsync,
即係一個畫面 Sync 一次;
另一個係 Field Sync,
一個畫面有兩個 Field(所謂既 Interlace Mode)。

Default 係 Field Sync,
所以就少左一半喇。
結果我改返,
即刻攪掂。(呢個亦係點解我今日唔駛點 OT 既原因)

但係問題黎喇,
呢個究竟係 Hardware Problem,
定係 Software Problem?

照計個線路圖係 Hardware 人畫,
佢要邊條 Pin 邊個 Function 理應好清楚,
係咪應該佢話我知呢?

點解反而現在係我睇晒成份 Spec,
逐條 Pin 睇下有冇 Set 錯?

定其實我一路都誤會左「Programmer」既職責,
呢 d 其實都係萬能打雜既工作範圍呢?

No comments: