Friday, September 15, 2006

缺乏狀態

某人還返部 PSP 畀我,
我繼續可以打太鼓。
我其實唔介意借佢耐 D,
反正佢最多咪打到十月頭,
我之後大把時間玩。

不過,
某人忙於剪接 Movie,
於佢姊妹既婚禮上播。
星期六要交碟畀人,
睇怕佢都係冇時間玩架喇,
結果我就收返部機黎玩。

某人帶機唔記得帶火牛,
好彩我同事有條 USB 叉線,
係公司可以叉一陣。
返到屋企,
想想下,
好似有第二個叉機。
找尋了一會,
找到 Pocket PC 個叉機,
雖然唔同牌子(一個 Sony,一個係 HP),
不過我睇過兩個叉機既電壓一樣,
最高輸出電相若。
其實我之前幾次出埠,
都係一個叉機叉兩部機啦。

結果就梗係可以順利地叉 PSP,
順利打機喇。

不過唔知係咪呢排唔多夠訓,
冇乜狀態。
打太鼓當然 Miss Hit 既多,
就連打三國都唔多得。
之前幾日十連敗,
剛剛星期五既聯賽,
兩戰一勝一敗,
仲係係敗係榜末未嘗一勝既選手。
好彩排第二那個今晚都輸左場,
如果唔係保唔住個第一。

No comments: