Wednesday, September 06, 2006

我要成名

今晚去左睇戲,
睇「我要成名」。
一套講電影既電影,
講一個曾經拿最佳新演員既人,
輪為大配角,
最後點樣重拾對電影既熱誠……

成套戲我最鍾意個結果,
套戲去到那個位,
我心想:「呢度完就好喇……」
果然即刻出字幕。
係中國山水畫,
呢 d 叫「留白」。

畀觀眾一個思考既空間,
究竟最後成唔成功呢。
我覺得其實最後佢係得左既,
不過呢 d 公說公有理,
大家都有唔同既理據。

完場後,
我發覺原來有好多戲都唔應該同佢睇。
呢 d 佢又唔睇,
個 d 佢又話睇黎好怪,
結果一時就擰面,
一時就望天……
Well,
都係一個人睇戲好。
而且我咁多戲想睇又未睇,
都找唔到人陪我睇晒。

睇戲之前,
去左食吉列專門店。
叫做 Don吉,
好好食。

叫左個套餐,
有吉列豬扒、
吉列豬柳、
炸生蠔、
炸大蝦、
好豐富喔。

1 comment:

Anonymous said...

好喇.....我覺得需要澄清

之前又話我怕血又點點點
依家又話我呢樣o個樣, 講到我好難服侍咁.....嚴重損害到我聲譽
萬一我o的朋友睇到, 係咪叫人地以後咪鬼搵我睇戲呢?...........真係激死哂

我唔係怕血, 怕就唔會睇咁多恐怖/謀殺小說or 漫畫
我係怕睇人砍人, 開刀等鏡頭, 感覺好似割緊自己咁 (所以由細我就知我冇可能讀醫...)

至於親熱鏡頭, 我只係覺得尷尬, 所以會瞻天望地

但係以上o既問題, 唔代表我唔睇戲, 亦唔代表我唔睇o個套戲, 或唔喜歡o個套戲
你咪見我四處望就以為我冇興趣
如果你係喜歡一個睇, 大可以講, 我大不了返波士頓先租碟睇...........