Tuesday, September 19, 2006

唔上進

道聽途說返黎,
有幾真確有不得而知喇,
當然我絕對相信我情報源既說話啦。

係某舊同學眼中,
我係一個唔上進既人。
不過,
何謂上進呢?

要不斷爭取升職?
要不斷爭取加人工?
定還是不斷爭取唔駛加班?

對於現在呢份工,
我好滿意。

滿意既唔係話因為人工好高、福利好好,
事實上我覺得我仍然係 Under-pay 既。
滿意既亦唔係話因為工作間好好,
事實上現在呢份工工時都幾長。

我滿意既係,
我覺得我適合呢份工,
呢份工亦適合我。
我找到既唔係一份 Job,
而係一份 Career。

我唔介意加班,
因為完作工作會令我很有成功感和滿足感,
我熱愛現在既工作。

或者,
這就是某些人眼中既「唔上進」。

昨晚睇左套戲,
「The Devil Wears Prada」。
講既亦都係關於職場既野,
睇完之後,
對工作有更深既體會。
我亦都決定,
會繼續「唔上進」下去……

No comments: