Saturday, September 02, 2006

睇樓

昨晚整電腦整到四點幾,
今朝六點幾就要起身,
跟住趕去紅磡。
話說日本遲 d 會出套某街機遊戲的攻略 DVD,
當中會收錄日本高手遠征香港。
今日係拍攝日,
總共會去四間街鋪,
第一站就係紅磡喇。

好可惜,
抽唔中我同佢打。





今日去左睇示範單位,
正式開始睇之前,
佢話有段片睇,
解釋下呢個屋苑既概念。

去到睇片室,
Well,
咁似 Disco 既?
開始播片頭,
我見未入正題,
就研究下佢用左幾多個投影機,
d 效果 d 做。

點知原來那個「片頭」,
竟然就係「正式內容」,
Well……

示範單位好似有三個,
最大那個好攪笑。
有間多用途房,
而間「多用途房」面積大約等於一個成年人仰臥咁上下,
真係「多用途」喇……

睇完單位,
少不免會引你買。
咁我叫佢報價啦,
佢話幫我問下,
佢企左我前面一陣,
之後話問到喇。
佢打開本簿,
當中已經寫左個價錢係度。
佢寫字真係快喇!

No comments: