Sunday, September 10, 2006

選拔賽

昨晚又幾近有訓,
點幾先訓得著,
五點就要起身喇。

因為今日係青衣有選拔賽,
所以要一早去預備。
七點半係亭集合,
分好裝備後出發去放 Points。
八點半放好,
落返山個集合地點,
接 d 仔上來。

熱完身,
教練給完指示,
就等出發喇。

我跟我個組第一個出去睇。
我個組四個仔,
各有優劣。
一個有潛質,
不過唔係好熱身;
一個就成日唔可以將地圖同實地連繫;
一個就……

因為我跟左出去,
結果讓我發現有人違規,
唔依次序到訪控制點。
(其實係佢地行錯路,將錯就錯……)

結果就當然被取消資格啦……

最後成績公佈,
四個仔,
一個被我捉到正取消資格,
其餘四個分列亞、季、殿軍,
並入選代表隊。

因外有一個以前我教既,
亦係另一組別贏冠軍,
但我一度懷疑佢食左「藥」 XDDDD

No comments: