Monday, September 18, 2006

原因

呢篇日記係幾日後先寫返,
係想等自己完全冷靜落黎先寫,
唔想有任何偏差。
不過,
事隔幾日既後果係,
有好多野唔記得。

話說昨日講到話心痛,
當然呢到講既心痛,
唔係心痛啦。

心痛有兩個原因,
第一個係有被人出賣既感覺。
雖然明知只係一個玩笑,
唔過我係信任一個人先讓佢做 d 咁既野,
但結果卻換黎咁既結果。
肉體上(我指個鼻)唔係話真係十分之痛,
起碼有流鼻血。
痛既係個一刻有被信任既人出賣既感覺,
好憎呢種感覺,
不過卻偏偏讓我碰上了。

第二個痛既原因,
係故事既最後一幕,
得到既,
係一個如同給予陌生人既道謝。
個一刻,
只有無言……





今日收到個怪電話,
一接聽既時候,
對方就話:
「咦?你未訓咩?」

其實打黎係 Except d 乜呢?
Expect 我係訓左既,
打黎咪即係嘈醒我。
Expect 我係未訓既,
講呢句又做乜呢?

怪怪怪

No comments: