Saturday, September 16, 2006

再整機

因為應承左幫人今朝燒碟,
所以縱然我昨晚三點先訓,
今朝都六點起身。
係七點幾既時候,
我收到佢電話,
話昨晚通頂做都做唔晒,
所以唔黎喇。

結果我有訓返落床。
原本個計劃係朝早落姐度整機,
之後下午再找地方去,
可能去九龍灣睇比賽,
可能去睇戲;
夜晚呢?
可能去觀塘睇比賽,
可能去踢波。

不過,
我再醒既時候已經係十點幾,
梳洗完之後都成十一點幾。
當我約左幾點幾點係火車站等既時候,
冇耐姐就打電話黎話佢剛剛放工,
問駛唔駛車埋我。
咁我就改返個等候地點去佢屋企樓下。

當架車去到沙田既時候,
我先醒起唔記得拿個 Rounter,
咁整鬼整馬咩。
到現在我都唔明,
點解 Linksys 個 Router 唔識 Update 個 DDNS 個 Record;
就算人手 Update 左,
都係 Connect 唔到,
真係激死。

已經兩三點,
影如仲係係俯睡。
佢婆婆好衰咁嘈醒佢,
係咁叫「起身去街喇」。
好攪笑既係,
影如一聽到就兩手一撐,
成隻海獅咁。

No comments: