Friday, September 22, 2006

怪電梯

公司身處那座大廈部電梯好攪笑,
而且係想唔明點解會咁設計,
亦都唔明點解現實真係會咁發生。
講 d 事例。

話說今日我入電梯,
同事追出黎找我。
咁我按開門制啦,
睇下佢想講乜啦。
點知我點樣按個開門制都好,
度門係會繼續關既。
咁,
個開門制整黎做乜?

同一部電梯,
不過今次我係想關門。
按關門制,
結果度門係唔會關既。
想關門咩?
按樓層數個 d 制啦。
咁,
個關門制整黎做乜?

都係同一部電梯,
我係廿七樓,
部電梯係二十五樓。
按制叫架電梯上來啦,
之後我繼續打 PSP。
三分鐘之後,
我發覺部電梯仲未到。
原來佢落左去二十樓,
仲一路繼續落。
而另一部原本係地下既,
就開始上緊黎……

有時不禁會問:
究竟係邊個寫呢部電梯既 Program?

D 制按左冇作用;
有部近既電梯唔黎,
要調部遠 D 既過黎。
一 D 效率都冇……

No comments: