Monday, September 04, 2006

今晚約左買支二手鏡頭,
不過對支鏡唔滿意,
結果冇買到。

之後同 Alex 去做 Gym,
主要做腳。
之後換衫走人,
我沖完涼換完衫,
Alex 都未沖完涼。
到佢換完衫,
竟然無視企係佢隔離等佢好耐既我,
直出出面。
激死我。

今晚簡直係「等」之日。
等 Alex 黎,
等 Alex 禁機拿錢,
等 Alex 個晚餐,
等 Alex 換衫走,
等機打,
等部電腦裝 Windows,
等等等……





夜晚 Check 返 Newsgroup,
原來賴米同 C.Lo 都升左做 Manager,
同期畢業既同學,
各自都有好好既發展。
反觀我自己,
好似仲係原地踏步咁。

不過話時話,
我公司想請個人寫 Firmware,
有冇人找緊工?
請聯絡我。





昨日睇完修修 d 結婚影片,
唔明點解要玩新郎,
唔明點解要當眾接吻,
唔明點解 d 野會攪到咁複雜,
唔通係我既心境仲未 Ready?





回應返個 SMS 先,
我係一個怕事既燥底既人,
亦唔見得易相處。
至於變,
人總會有變架啦,
我唔可以,亦唔會保證 D 乜野,
一切順其自然……

No comments: