Saturday, September 09, 2006

Big Nose

今日都幾忙下,
中午去左個影友既新居入伙派對。
夜晚去睇森美小儀歌劇團。

夜晚個場開八點十五分,
派對原本六點開飯,
原以為時間吻合得天衣無縫。
點知主人家六點既時候宣佈六點四十五分先有得食,
Well,
結果要行 Second Plan。

飛車去尖沙咀 Food Court 食野。
食美式 Fast Food,
但一 d 都唔 Fast,
等我幾耐呀,
仲要 d 野食係凍既,
激死我。

坐地鐵過海,
理論上灣仔落車行過去,
不過有人問金鐘行過去會唔會近 d。
我睇地圖,
又真係近 d Wor。

點知中晒伏,
我找唔到條行得既路過演藝學院。
我爬高爬低冇乜所謂,
難為了同行者都要爬高爬低。

講返套劇先,
今年係第六年做。
我應該睇左其中三年,
第一年既十九樓半的夏天,
前年既再見曼克頓,
同今年既 Big Nose。

今年個故事,
我覺得太散,
好似唔係好連得埋咁。
而王婉之個角色做得好特出,
仲好攪笑 Tim。

No comments: