Monday, May 22, 2006

唔打電話架 wor

睇左十日天氣預告,
似乎天氣幾凍下。
我舊年遲半個月去,
只需要穿短袖。
今次就要長袖,
仲要得十度 tim。
我想出動羽絨架,
不過有人話我大陣伏得滯。
咁點 wor,
我一係羽絨、freece,
一係就薄風褸,
冇 d 中間架 wor。

最慘就係,
原本預備晒短袖衫,
而家就要找返晒 D 長袖衫出黎。
除了褸之外,
我最缺乏既就係長袖衫,
仲要係唔厚個隻。

都仲未放 D 衫入去,
個行李箱已經滿左,
點解會咁?





呢兩日有兩個人,
問左同一條問題。
「你係咪拍緊拖架?」

一個係全校最八卦既老師,
(我想你唔會反對 XDD)
為左 Update 佢個 Database 而問;
另一個係舊同學,
當佢知道我唔打電話過去之後。

其實我之前日記都有講過,
我好少打電話,
一般都係等「召見」。

何況現家通訊咁方便,
ICQ、E-mail、SMS 都可以係溝通既工具,
唔一定要打電話。

No comments: