Monday, May 01, 2006

理髮

事隔四個幾月,
今日再去剪髮。
今日係時後一個機會剪。
四號會去影相拿身份證,
如果今日唔剪,
之後兩日都唔得閒,
咁我就會有張長頭髮相既身份證。
咁剪左,
就可以有張修好頭髮相既身份證。

通常一剪頭髮,
我就剪到好盡。
今次亦唔例外,
剪到好短好短。

剪完之後,
Auntie Yip 問我後面點解唔留長 d,
留返條尾。
係 Wor,
可以考慮下,
下次咁整都好。





之前上網團購左個手提耳擴,
今日落 Sham Shai Po 拿,
部機放左係那兒既一間漫畫屋。

坐地鐵去到,
我先發覺我唔係好記得地址,
隱約記得係金太郎隔離,
又好好彩咁被我撞中。
不過上到去,
佢寫住:
「因爆水管關係,
休業一天。」

激死我,
咁就白行一次。
唯有星期三放工再去過。

No comments: